den 2 april

Oj vilket intesivt dygn det har varit. For upp till Skellefteå igår morse för jag hade ett möte med den nya rektorn för medlefors fhs. Mötet gick så otroligt bra. Vi satt över en timme och bollade ideer så nu hoppas jag dom nappar på Häsa och välmående satsningen på stora nolia. Sen träffade jag Anncha och åt lunch med henne. Vi satt och tjattrade länge och han uppdatera varrandra om varrandra sen vi sågs sist. Han ge varrandra så mycke ideer och insperation så jag kände mig nästan hög efter fm på medlefors. Sen for jag till Maalin och Robert och fick leka med timpa och gabbe. Chokladbollar bakade vi och lekte hela em. Deras barn är så underbara. Fick även njuta av en god middag. Sen bar det av till Annika och Tilda. Då jag inte riktigt höll tiden så hade Tilda frågat efter mig ganska länge och hade blivit lite otålig men vi lekte bort det. Danne kom oxå förbi så han och jag förökte övertala Tilda att dekorera påskriset med julgransbollar och glitter men det gick inte hem. Sen satt vi och tjattrade resten av kvällen. Så underbart kul att träffa dom igen.

Sen blev jag väckt imorse av sång och muffins och paket av tida och annika. Vilket härligt sätt att börja sin födelsedag på:-) Började och köra hem till Umeå sen det roligaste var nog att mina super vänner från sthlm Carro & Hanna för första gången på en jäkla massa år kom ihåg min födelsedag. Fick ett sms från bokus med ett pressentkort från just dom och sen när jag kom hem så hade dom skcikat brev, vart riktigt glad. Sen så kom Wikström och vi for och träffade Carina, vi han göra bort lite jobb och sen nu skall vi hem till mina föräldrar och äta middag hit kommer även mormor kenne och saga, familjen wikström-andersson. Så nu skall jag göra mig iordning.

Tack så jätte mycket för alla grattis hälsningar

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0