Den 23 april 2009

Sjukt mycket jobb just nu!!! Jobbat i veckan med att bygga upp Barn mässan på nolia vilket betyder måååånga timmar sen hem och jobba med företaget, så jag är rätt slut just nu. Imorrn skall vi stå på barn mässan och massera och visa den nya träningsrockringen och shaktimattan. Packar sen bilen och drar till Skellefteå för att ha möte ang hemsidan. Sen mässa i raggvaldsträsk på lör sen på barnmässan igen på söndag phuuuuu..... sen på mån är det dags att sälja inför stora nolia igen, denna vecka har det varit tungt med det. Tis fotografering för hemsidan ons sälj för SN sen förhoppningsvis ledig några dagar sen men jag vågar inte hoppas på den än. Som sagt det är MYCKET nu!!! Men samtidigt väldigt kul då vi har hittat en sån rolig och bra produkt att kunna sälja :-) Så kom på Barn mässan och pröva vet ja....

Nu skall jag packa inför helgen så jag inte behöver kliva upp så jätte tidigt imorgon bitti

Puss och Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0