den 28 april 2009

Ja allt rullar på i samma tempo som tidigare. Helgen gick kanon både med planderna för hemsidan och samt alla mässor vi har varit på. Nu måste vi bara bestämma oss för domän namn för hemsidan och det är faktist mycket svårare än vad man tror. Imorgon skall vi fotas för hemsidan villket oxå skall bli intressand då jag inte direkt är känd för att bli normal på kort men jag lovar att uppdatera med bilder hahah

Idag kom Amelia tidningen ut med deras nr av hälsa och där är det ett repotage om rockringarna vi nu säljer jippie så kul!! Sen så har vi även anmält oss på Hälsans dag i skellefteå 6 juni i folkets park, där skall skellefteå borna få rocka loss :-) Såg att Dannes jobb hade en monter med så nu jäklar danne är det bara att hoppa in i ringen och rocka loss .....

Nu skall jag göra lite pappersarbete

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Stigge

Jepp... Jag står där ..;)

2009-05-03 @ 10:37:28
URL: http://stiglund.blogg.se/
Postat av: Stigge

Jessus så lite de händer här !!! ;)

Vad hette din firma .. Så kan den ju inte HETA fattar du väl .-.. Man måste ju heta nåt COOLT ju !!!

2009-05-06 @ 17:32:05
URL: http://stiglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0