den 16 aug 2009

Känns jätte konstigt och lite jobbigt faktist att inte kliva upp imorgonbitti och fara till nolia för att jobba. Helt sjukt vad tiden har gått fort och så ävla roligt vi har haft. Ett helt sjukt härligt gäng med extra fokus på sjukt:-) Dagarna har gått fort och det har inte alls kännts som 14 timmars dagar och ingen ledighet och det är faktist ovanligt att få uppleva en sån glädje på jobbet. Man har hittat vänner för livet och förhoppningsvis så samlas vi i höst och jobbar en del. Men det får tiden utvisa. Känner redan att jag klättrar på väggarna och nu är det bara att söka sig nytt jobb och förhoppningsvis så hittar man sig ett fast jobb så man har nån typ av säkerhet i sitt liv.

Var hos Becky i fre och hälsade på. Har inte varit social på hela sommaren så nu tog jag chansen att våldgästa....mysigt hade vi det.

Lör slappade jag i strömsör hos favvosarna.....kvällen blev lugn med en massa avsnitt av entourage:-)

Nu skall jag slänga ihop en kladd after eight kaka till efterätt

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0