den 19 aug 2009

Jag ordagrant klättrar på väggarna just nu. Hade jag vetat att man hade ett jobb att återvända till så hade jag nog kunnat njuta av semestern nu men icke det. Försöker verkligen njuta men nu har även en förkylning slagit till blää och tvi. Sitter och söker jobb som en galning men utbudet är inte så stort. Ikväll skall jag och Maria på bio iallafall myyyyssssiiiigt!!!!!

Hoppas även på att jag och Annika hittar några dagar för mig att komma upp till Skellefteå och hälsa på. Saknar staden och mina älskade vänner där uppe. För som det ser ut nu så är denna ofrivilla semestern på obestämd tid.....gaaaaaaaaaa ge mig ett jobb :-)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0