den 23 aug 2009

Min blogg har blivit lite uppgraderad i utseendet tack vare min söta vän Becky. Jag tycker den vart hur din som helst Tusen tack vännen du är guld värd!!!!!

Helgen har varit lugn då min förkylning inte riktigt vill släppa taget om mig. Idag tog jag mig till Strömsör iallafall för att jobb planera med min fruga Maria. Sen kom även Robert och Maalin med barnen och ett snabbt besök av Johan blev det oxå så helt plötsligt var vi många ute i den underbara idyllen strömsör.

Imorgon blir det att måla ögonen och hålla in magen för då kommer våran web master Micke Eldborn med sin kamera studio och skall tydligen fota oss till hemsidan. Känns bra att den äntligen kommer att komma upp nu inom snar framtid, sen skall jag och Maria avverka några timmar till med att förbereda oss inför ett jätte viktigt möte senare i veckan. Hoppas och vill tro att det kommer gå vägen.

Skall försöka få tag på min söta vän Annika nu oxå för jag vill våldgästa henne i Skellefteå senare i veckan får se hur det blir med det eller om det blir en annan gång. Vill upp innan vi får huset iallafall sen blir det lite thigt om tid.

Nu skall jag somna till en film hade jag tänkt och sen drömma sött

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kul att du blev nöjd gumman :)

Bara säga till om det är något annat du önskar :D

2009-08-24 @ 16:33:37
URL: http://annarebeccapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0