den 24 aug 2009

Sitter framför datorn när jag igentligen skall vara i duschen och tvätta håret hmmmmmmmm..............

Om ett litet tag beger jag mig ut till Strömsör och då skall vi uppdatera med foton till hemsidan www.mariakan.nu bloggen startade jag och Maria startade sin så den kunde vara kopplad till hemsidan men eftersom hemsidan inte blivit klar så har bloggen blivit lite mer av en dagbok. Vi har kanon fina bilder från förra gången vi fotade men det behövs mycket mer bilder så förhoppningsvis så lyckas vi med det idag

Nu skall jag slite mig in i duschen och göra mig fin...jo förresten Danne min kära vän från skellefteå ringde och sa att han satt på våran gamla skola i dag....han vet hur avis jag är så jag vet inte riktigt om det var för att jävlas eller för snällhet samtalet var.......

Puss och kram








Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder Mia - jag ser framemot at se resultatet på hemsidan :) KRAM

2009-08-24 @ 19:26:45
Postat av: Stigge

ha ha h a !!!

Ja de vet man aldrig !!

Pösssss

2009-08-24 @ 20:29:57
URL: http://stiglund.blogg.se/
Postat av: Evelina Robins Garderob

Men!!! Vilka SUPERFINA bilder på er! stolt

Vem har tagit dom?!



Visst är klockan superfin..ja du vet ju vart den finns när du känner dig redo! ;)



Ha en STRÅLANDE kväll!

Massor av kramar Evelina Creative Lounge

2009-08-31 @ 21:30:35
URL: http://robinsgarderob.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0