den 25 aug 2009

Gomorron:-)

Sitter i strömsör och jobbar med Maria. Solen skiner ute så snart skall vi unna oss en lunch i solen......

Tänkte passa på att göra lite reklam för Maria W kurser i höst som jag tycker ni alla skall passa på att gå på.

Alla kan!
Gratis prova på pass i yoga den 9-10 sep kl 18-19, colage storgatan 20a.
Kurser i höst är spikmatteyoga, senioryoga, barnyoga, detoxyoga, grundkurs, fortsättningskurs.
Varmt välkommen! För mer info ring Maria Wikström 0738-026644, [email protected]
 
Sen senare i höst när jag har kommit i ordning i huset mitt så kommer det att komma massage erbjudanden. Men redan nu kan ni boka massage, då kommer jag hem till er.

På torsdag åker jag upp till Skellefteå och till mina vänner där, på fre skall vi fara på matfesten och där skall jag även lyssna på min svägerska som skall föreläsa:-) Vad jag saknar er alla uppe i Skellefteå. Annika ladda kylen ännu mer med onyttigheter hahahha

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Carro

Då bokar jag in en massage asap. Som jag förstår det så kommer du hem till mig då. Mycket bra! =)

2009-08-25 @ 13:06:26
Postat av: Stigge

Ha ha !!

Går de verkligen Maria ??

2009-08-25 @ 17:36:16
URL: http://stiglund.blogg.se/
Postat av: Maria Olovson

Går vadå?

2009-08-25 @ 21:05:26
Postat av: Maria Olovson

Om jag bara kom ihåg själv vad jag hade skrivit på bloggen så hade jag inte behövt fråga vad du menade hahahha näää det går nog inte att fylla hennes kyl någe mera hahah

2009-08-25 @ 21:06:36
Postat av: Stigge

Snyggve !! ;)

2009-08-25 @ 21:22:21
URL: http://stiglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0