den 26 aug 2009

Idag har man hunnit med en massa saker. På fm var jag på min mors jobb en känd advokatbyrå här i stan, jag skall jobba där när hela firman far till malta i 9 dagar så jag fick mig en snabb inskolning. Har jobba där tidigare men fick mig en liten uppfräschning för minnet. Sen mötte jag upp min vän Jenny på gimonäs där dom håller på att renovera ett hus så då var jag där halva dagen och spacklade och slipade m.m. Sen efter jobbet var det av direkt till Creative Lounge för där hade jag fått tid hos min heta frisör Anna som nu har fixat bort allt grått i mitt hår och tunnat ur mitt fågelbo till hår hehhe

Så denna dag har med andra ord varit fullspäckad, nu sitter jag nyduschad och funderar på att gå å lägga mig för imorgon fortsätter jag och jobba med Jenny sen beger jag mig till Skellefteå och skråmträskvägen där min älskade vän Annika bor.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0