den 7 aug 2009

Oj så varma dagarna är nu inget direkt mässväder men ändå kommer det mycke folk dit, måste ju bara betyda att edt är en mässa värd att gå på:-) Inte många dagar kvar nu vilket känns lite konstigt då vi har jobbat så hårt och länge med den och sen på några dagar så är allt borta igen.....men kul har vi haft och vilket jävulskt roligt arbets gäng vi varit, helt klart det bästa på alla år.

Min dator håller för övrigt på att ge upp nu och har inte riktigt ekonomin för att köpa en ny så då gör jag ett försök till att vinna en underbart fin rosa mini dator du hittar den här....visst är den fin och jag som älskar ROSA

Näää nu skall jag städa lite innan mammsen kommer hem med suschi mumms

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Stigge

Jag håller alla tummar som går att du fnna den =)

2009-08-10 @ 10:14:37
URL: http://stiglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vinna den .. På svenska ...

2 veckor ... Sen e ja på Medlefors igen ..;)

2009-08-11 @ 10:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0