SKELLEFTEÅ!!!!!

Vad jag älskar denna stad. Kan iofs ha med mina vänner här och göra, samt att jag har pluggat ett år här på medlefors fhs som gör att man känner en sån dragning hit. Har sagt det förr men mitt år i Skellefteå och på friskvårdslinjen var det bästa år i mitt liv hittils. Vad man fick växa som människa och vilken miljö man fick vistas i samt vilka underbara lärare.

For iallafall hit i tors em och direkt hem till min underbara vän Annika som betyder så mycket för mig, en vän som finns ALLTID. Satt och tjattrade som vi alltid gör och åt god mat. Sen senare på kvällen for vi till våran underbara vän Danne och våldgästade han. Han kommer aldrig undan ;-) Dom puckona ville att jag skulle göra zoonterapi på dom och det fick dom väldigt snabbt ångra hahaha oj vad dom skrek av smärta. Men så går det när man har fel på magen då sätter det sig i fötterna så det så :-)

Sen fre så for vi snabbt till matfesten där min snygga svägerska Lotta skulle ha en föreläsning men det blev verkligen bara en snabbis för sen sprang vi vidare till medlefors och åt lunch. Och där fick man nostalgi när man fick träffa alla lärare och bara vara i miljön och den GODA maten. Ville aldrig fara där ifrån. Åhhhhhh.

Sen blev det shopping och fika på stan hem och fixa till sig för att sen fara till matfesten och självklart hade de börjat regna när vi skulle gå men men god mat och en öl och shaka loss till ett cover band sen hem och däcka. Nu har annika farit på jobbet och jag skall snabbt dit och handla en kofta för att sen bege mig hemåt till umeå. Eller som danne kallar det staden som gud glömde hmmmmm inte riktigt så hemsk är staden!!!

Ikväll skall jag och Andreas till Hednäs till hans bror och Lotta....längtar sååå skönt att fara dit och bara vara

Nää nu skall jag göra ett ryck

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0