Äntligen Hemma

Skrev ett låååångt inlägg tidigare med självklart så hängde sig datorn så nu kommer ett kortfattat.

Äntligen är upplärningen i sthlm klar. Det är inte så att man har hunnit gjort sthlm, det enda man har gjort är att antingen varit på jobbet eller legat död på hotellrummet

Men är otroligt glad över arbetskollegorna som är helt underbara

Nu skall vi alltså vara fullärda hahha vilket skämt men kan iallafall säga att man har fått en stor inblick med vad man skall syssla med vilket känns intressant och kul.

En rolig upplevelse hade vi på flygplatsen i fre när vi väntade på vårat plan som var 2 tim försenat. Jag jobbar med en underbar tjej vid namn Sofia, men kan säga att hon har ett nytt smeknamn av oss efter fre hon heter nu Bettan av oss kollegor. Hon är nämligen en dubblegångare av Lisbeth Salander och när vi sitter ner och äter på flygplatesen så börjar folk peka viska och fota med mobilen, en kille drar till och med upp systemkameran, kan säga att vi fick alla ett skratt anfall.....jajjemensan nu fick vi se hur kändisar har det med paparazi....

Brossan flyttade till sthlm i helgen med Lina, mor och far hjälpte och flyttade ner han, deras läght låg bara en kvart bort från mitt hotell så jag han även med att hälsa på, kanon fin läght och stor för att vara i sthlm.

Helgen har bestått av att dola i huset, andreas har bunkrat upp i vedrummet och jag har fixat till i extra rummet så nu kan vi ha natt gäster. Dagen före julafton kommer Brossan och Lina och Nyår så kommer mina underbara vänner Carro och Hanna med sina respektive. Nu håller jag tummarna på att jag inte jobbar nyårsafton.

Nää nu skall jag gå å ha lite ledigt innan det är läggdags för imorgon bitti skall jag hämta upp Bettan

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0