Hemma och vänder

Landade i fredags kl 18,35, då kom min bror och hämtade mig, körde mig till svärmors läght där jag snabbt kunde byta om för att snabbt fara till äpplet där det var firma fest med andreas jobb med respektive. Vi sov i Svärmors läght eftersom vi skulle på släkt middag på Andreas sida på lör kväll så efter en rejäl sovmorgon så gick vi till stan och gjorde bort några julklappar, hälsade på i Ewe och strandgrens nya läght sen göra oss i ordning för middagen som var jätte trevlig. Senare på kvällen fick jag äntligen komma hem till huset. Såg lite på tv och han tvätta en tvätt sen däckade vi..... idag skall jag packa upp och packa om för imorgon går planet tillbaka till sthlm 06,50. Tur att arbetsvänenrna är helt underbara det gör att det känns lite mindre jobbigt.

Vi håller på att göra klart i vardagsrummet nere, den nya soffan har kommit och väntar på att bli uppackad. Inge lugn och ro här inte ;-) Mamma Pappa och lille bror kommer ut lite senare och vi skall äta middag och vi kan få hjälp av brossan och pappsen med det sista

Lite uppdatering iallafall

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0