På schemat....

....så skulle vi jobba igår mellan kl 15-23.......vi lämnade jobbet 02:-) var hemma runt 02.30 kunde inte riktigt somna hmmmmmm.....Andreas väcker mig runt 8.30 och sen kunde jag inte somna om.....ikväll är det samma tider på schemat men jag har en aning om att jag kanske kommer hem run 03 istället för 23.....

Lite Trött ja:-)

Men sanrt är det jul, mys kväll med familjen:-)

Mattan till V-rummet kommer idag och idag fick vi även upp gardinerna....bilder kommer efter jul

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Saadet

Grymt najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? :)



Förresten om du vill ha GRATIS SMS, kolla min blogg för att veta hur man gör.



Kraaaamizzzaaar! :)

2010-01-02 @ 16:44:58
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0