Snart jul

Mår väldigt bra just nu

Har två jobb jag stor trivs med, det ena får jag dela med min bästa vän.....vi satt 4 timmar i lördags och jobbade, inte ens att jobba på helgen känns jobbigt:-)

Mitt andra jobb får jag spendera med ett gäng av galna men helt underbara människor och 2 chefer som lyssnar och jobbar med oss. Känns som att det verkligen finns möjligheter att utvecklas. Går med ett leende på läpparna. Får vara med om att bygga upp ett stort företag i Umeå från grunden vilket är nått jag nog bara får bara med om 1 gång i livet. Eftersom det är så nytt så finns det saker som inte funkar och det blir jävligt mycke jobb för oss men jag tror att om några mån så har vi fått det rullande om våra ideer lyssnas på

Jul firas här hemma i fjäderbäck, dock så jobbar jag mellan 13-18 men sen får jag vara med min familj.....och jag jobbar med själva Salander på jul så aven jobbet på dagen känns bra

Nu skall jag stressa igenom denna dag för en massa saker måste fixas innan jag går på mitt pass kl 15

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Mor

Hur roligt är det att läsa Din blogg just nu!!!!

Jättekul att det känns roligt,



Nu längtar jag till jul i Fjäderbäck,



Puss o Kram Mor

2009-12-21 @ 15:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0