den 16 Februari 2009

Oj va helgen går fort. Har hunnit med en del iallafall. Ifredags så var jag ute i Strömsör hos Maria och jobbade några timmar sen for vi och hämtade Neo på dagis och berättade att vi skulle till Leos lekland efter lunchen. Poppis vart det, dock tror jag hela Umeå hade fått för sig att fara dit just då. Har aldrig varit så nära att slänga in ungar i väggar tidigare men jag bet ihop och lekte med neo iallafall. Facineras över hur vissa föräldrar funkar, men jajaj man skall inte dömma andra utan att veta deras bakgrund så som macke så fint sa till mig men iallafall så får man ju inte bete sig hur som helst.





Sen på kvällen så var vi hos grannarna och drack vin, tjattrade, och lekte med barnen deras. Vilka änglar dom har :-) Mycke trevligt dock tror jag vinet satt sina spår till på lördagen hehhe

Lördags förmiddagen så for vi till Strömsör igen jag och Maria satt och jobbade som vanligt och killarna var ute och mekade med Mackes nya bil. Sen till middag så mötte vi upp Ewe och Strandgren för att handla mat vilket visade sig inte vara det lättaste då det var alla hjärtans dag, men efter att ha fått vänta 1½ timme på taj mahal så fick vi äntligen maten och vi kunde fara hem och käka till melodifestivalen följt av en värdelös film som jag och Ewe satt och klagade på:-)

Söndagen spenderades i Hednäs hos Andreas brossa och hans familj. Dom grillade när vi kom så snacka om att det vart goooo lunch. Finns inga som gör så god mat som Lotta Folkesson, hon är grym i köket och man är mätt flera dagar efter.

Idag har jag varit och damsugat på en skola i ca 6 timmar så nu är man dammig och jävlig måste nog duscha innan jag far och masserar ikväll

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0