den 16 januari 2009

Kom på att min söta bror frågade mig i julas ifall jag bloggar så som alla andra verkar göra nu för tiden. Då var svaret nej, men jag känner på mig att år 2009 är förrändringarnas år så..... varför inte börja blogga??

Imorgon skall jag hjälpa min bästa vän och kollega att marknadsföra alla nya yoga kurser, workshops, massage och mycket annat i den nya lokalen som skall hyras in i colage lokaler väst på stan. Skall bli jätte kul och intressant. Hoppas på att det kommer en massa nya och gamla vänner dit.

Jag och Maria driver varsitt företag, men har ett nära samarbete. Maria W är utbildad aroma terapeth och kundalini yoga lärare, själv är jag utbildad massör och inom snar framtid hoppas jag att jag kan lägga till en till titel men allt är inte klart än så jag håller lite på det. Många av Maria W yoga kurser så tar hon in mig till att ha hand om massagen som ingår i kursen. Vi annordnar alla olika typer av workshops, där är det bara kundens fantasi som stoppar det hela.. när jag inte arbetar med Maria W så jobbar jag med massage hemma hos mig, eller så kommer jag ut till kunden.

Vi säljer även den populära spikmattan shakti, här visar Maria W hur man kan använda den



Nu skall jag se slutet av let´s dance, min sambo har redan somnat i soffan det kanske är beviset på hur intressant programmet var.

Positiv energi till er alla

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0