den 20 januari 2009

Riktigt trött idag, är inte van att stå rakt upp och ner och jobba utan jag brukar ju röra på mig så kroppen har inte hunnit anpassa sig. Ont i högra handled har jag med fått inte bra när man även jobbar med massage. Riktigt härligt gärn som jag jobbar med nu, en galen blandning av folk men Lena som jag jobbar mest med är helt underbar. Hon är utb hudterapeth så jag pepprar henne med massa frågor om produkter och behandlingar så dagarna går otroligt snabbt. Fick tips på en bas massage olja som jag skall kolla upp, det är en djungel annars där ute med massa olika och jag letar efter en riktigt bra.... vi får se vad som hittas. Nu längtar jag till mina vänner i Skellefteå och jag hoppas att kunna hitta en helg snart att fara upp, vi har sagt att det skall bli en bowling med gamla klassen och tävlingsmänniska som jag är så finns det inget annat än att vinna:-)


Jag och bästa Annika på skuleberget på våran klassresa



Hela klassen



Finns inga ord som förklarar Matilda....helt underbar!!



Oj va jag saknar friskvårdsutb i skellefteå, helt klart den bästa tiden i mitt liv, och världens bästa vänner har jag fått Nu skall jag lägga mig och slappa framför tvn Puss och Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0