den 21 Februari 2009

Nu är det nedräkning tills jag far. Endast 6 dagar kvar och precis om en vecka denna tid så är jag i sthlm. ^hhh herregud så overkligt det känns, men spännande och roligt :-)

Har idag sprungit runt som en galning för att hitta kläder till utb, och eftersom jag inte gillar att ha på mig ljusa byxor så var det ingen rolig shopping runda och resultatet blev att jag kom hem tomhänt. Finns ju inget ute i butikerna. Helgen kommer att spenderas så mycke jag bara kan med Andreas, ikväll kommer Ewe och Strandgren och det blir melodifestivalen som vanligt. Måste fortsätta min övertalning att dom alla skall komma ner en helg till sthlm. Vi får se hur det går.

Veckan kommer att bestå av att jag och Maria skall jobba som tokar med vårat nya projekt, måste hinna göra ganska mycket innan jag far.

Nu skall jag gå å vila då mitt huvud värker som bara den

Puss och Kram

Jag och min kärlek :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0