den 24 januari 2009

Spa med jobbet och hundvakt Var ledig i fredags och hade några behandlingar inbokade, sen på kvällen så hade chefen bjudit med alla anställda till iksu spa som julklapp vilket uppskattades väldigt mycket. Vi simmade bastade skrubbade och bara njöt. Kvällen fortsatta för vissa med fest och utgång men jag valde att fara hem. Dragit på mig världens förkylning och så var vi hundvakt åt mormors hund. Mormor och min morbror skulle fara till övik och packa ihop lite i läght. Min älskade morfar gick bort för 2 v sen så det är en jobbig omställning för hela familjen. Morfar har alltid haft en speciell plats i mitt hjärta så jag har lite svårt att förstå och acceptera att jag aldrig mer skall få träffa han, prata med han. Det var alldelens för tidigt och oväntat.



Lillebror med söta Saga Men vi har iallafall haft söta saga här och det har betytt lååååååååånga promenader. Saga har Andreas som favvo så nu kommer vi nog att ha hundbesök väldigt ofta. Är man inte uppväxt med djur så blir det omställning. Hud och hår som ligger överallt så det var skönt att damsuga nu när hon blev hämtad :-) Nu kommer resterande av kvällen bestå av sängliggande och se på tv, för imorrn skall vi ut till strömsör till maria macke och neo. Killarna skall meka med våran bil och jag och maria skall planera jobb. Sitter och kollar på bilder från våran resa till new york i sommras, vi for med ewe och strandgren under den värsta värmeböljan, jag och ewe har kommit med det fina förslaget att fara till hösten igen :-) här kommer några få bilder från resan, det finns väldigt få bilder då alla är med dom mesta bilderna är på byggnader...hmmmm










Puss och Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0