den 26 Februari 2009

Ja imorgon bär det av till Stockholm. Har sprungit runt i läght och försökt vara effektiv men inser att jag inte får ett skit gjort. Har inte ens börjat att tänka på att packa, inte ens tänkt på VAD som skall packas.
Har hur mycke jobb att göra som måste vara klart till imorgon med och det tar sååååå mycke längre tid än vad jag hade hoppats att det skulle göra. Plus seperations ångest till Andreas, familjen, min extra familj Wikström-Andersson och en massa till hahah jag blir alltid så här!!!
Tur att planet inte går förrän sent imorgon kväll och att Matilda kommer runt 18. Skall bli så jäkla kul att gå denna utbildning och samtidigt vara i staden där ca 90 % av mina vänner bor :-) Men varför måste allt hända samtidigt hmmmm, tänk om allt jobb kunnat komma tidigare och att framtida planer hade kunnat komma tidigare. Men men tiden går ju så otroligt mycke snabbare när man har mycket att göra. En gammal vän till mig har försökt att hinna träffa mig innan jag far, vi har inte hunnit träffas på många år, han har tillåmed hunnit fått barn och barnet är nu 2 år och jag har ännu inte träffat dom och han skrev idag på facebook till mig att han känner ingen som har så mycke järn i elden som jag hahahha JAG mycket att göra hela tiden nääääää inte jag va hahah, plus att jag kom på att min söta Carro faktist har varit hemma från Norge och att vi skulle ses men jag kom på det alldelens för sent så nu har hon hunnit fara tillbaka. Jag måste bli bättre på att planera min tid och PRIORITERA mina gammla vänner!!!!!

Nää nu skall jaggå å kolla om jag kan börja tvätta och sen packa åhh ja visst ja jag måste göra middag oxå för andreas kommer hem om en timme

Här kommer bilder på oss som far för nu kommer ju nästan alla inlägg handla om våran resa

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Daniel

1 bild av mej .. Å jag ser juinte klok ut .... Var de allt du kunde åstadkomma ???



Lycka till i morron å ha de bäst ..:) Kram

2009-02-26 @ 16:05:54
Postat av: Malin

Ha ha - snart är du här och du kommer att vilja stanna för alltid ;) Ser framemot att träffa dig!



KRAMAR från Tjock-Malla

2009-02-26 @ 19:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0