den 27 februari 2009

Ja just nu springer jag omkring som en galen höna och försöker få ordning på allt. Hmmm har försökt trycka ner allt i 2 väskor men skulle verkligen ha behövt en till. Jag tror att jag är den mest värdelösa på att just packa. Kanske inte har överdrivet med grejer men just att få plats med allt går bara inte. Min far är den som är kung på det. Han lyckas alltid få till det så bra, varför ärvde jag inte den talangen :-(

Kl 18 skall jag hämta Matilda på busstationen. Det börjar med andra ord verkligen närma sig nu det här.

Andreas for till fjällen idag vid lunch. Oj så ont det gjorde att säga hejdå men är stolt att jag inte började lipa som jag alltid gör. Visst 2 månader är inte så länge men 60 dagar utan den som alltid finns vid en sida är jäkligt tufft. Tur att han skall komma ner en helg, och avis är jag att jag inte kunde följa med på den årliga skidresan till Kittellfjäll med hela hans släkt ( ca 15 pers)

Fick besök av söta Rebecca oxå, hon hade varit å köpt fika på Mecca vilket uppskattades :-) Hon visade även hur man packar upp filer så nu har jag en massa roliga serier att se i sthlm jihooooo.

Hoppas på att Maria hinner komma och ge mig en hejdå kram. Hon är även en sån person så som Andreas att det blir svårt att säga hejdå.

Nu skall jag göra ett sista ryck och damsuga lite, packa ihop och sånt.

Puss och Kram på er och nästa inlägg blir från sthlm

Kommentarer
Postat av: Ewe

Inte lipa?! Du är en stark människa du.

Hoppas du får två jätte härliga månader där borta i storstan. Vi kommer en helg, jag lovar, nästan.

Och jag ser till så att Jonas håller Andreas sällskap direkt han känner sig för ensam.

Kramar!



2009-02-27 @ 16:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0