den 29 januari 2009

Mycke i huvvet nu Nu är det många tankar och känslor som cirkulerar i mig...... Först en nyhet som är galet roligt för mig det är att från den 28 februari till i slutet av april så har jag kommit in på spa terapeut utbilningen på Axelsons i Stockholm så jag Matilda och Emma från min klass från friskvårdsutb i Skellefteå tar vårt pick och pack och far och gör den


Nu är det bara boendet som måste lösas men som jag sa till den lätt hysteriska Muppen Matilda så kommer allt att lösa sig, vi har fått förslag som en etta på 25 kvm för ca 10 000 kr i månaden och eftersom man fortfarande har kvar alla sina utgifter här hemma så känns inte det så aktuellt. Annars så har dagen varit blandad med mycke tankar till min älskade morfar. Vi har ännu inte haft begravning utan den blir om ett tag, inget jag direkt längtar till utan snarare är nervös för då jag vet att det totalt kommer att bryta lös. Saknar han så mycket och det gör så ont i hela mig


Vill bara vrida tillbaka klockan så man kunde få mer tid tillsamans. Man har svalt mycke känslor sen han gick bort för att det inte skall göra för ont och så att man kan hantera vardagen men jag känner att det börjar komma i kapp mig nu då jag tänker mycket på han. Och jag vet att detta är nått alla kommer att måsta gå igenom och att det är en del av livet men nääää jag vill icke det. Annars så har dagen bestått av sanering på Ocab. Fått veta att jag skall vara där nästa vecka oxå vilket känns bra då jag riktigt trivs där. Ok kanske inte det roligaste jobbet men det är ett bra gäng som jag jobbar med så dagarna går fort och skönt att veta vilka tider man jobbar så man kan planera annat oxå. Saknar dock att jobba med min trogna vän Becky( Rebecka ) Men vi har daglig kontakt via mobilen istället:-) Nu vill jag att min hosta skall försvinna så jag kan ta massager igen. Min förra chef och hennes dotter plus min nuvarande chef har jag lovat att boka tid för, men så länge min host finns kvar så känns det inte som läge för det.


Hahhah hittade ett kort på min pappa som är klockrent!! En riktig tok som alltid skall spexa och ett kort på mamma, hur vacker är hon inte......Världens vackraste!! Det är även du pappa .-)


Nää nu skall jag hoppa in i duschen och njuta av kvällen Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0