den 31 januari 2009

Lördag morgon.. vi är hundvakt sen igår kväll åt Saga, det , hon är den gladaste hunden som finns så när hon kommer så är det fullfart som gäller. Idag tänkte vi motionera henne så mycket det bara går och eftersom hon älskar snö och vara och leka i det så packar vi bilen med längdskidor och far till Strömsör hem till Macke och Maria.



Vi skall åka skidor och åka skoter. Så mysigt det skall bli. Känner jag Maria och mig själv rätt så blir det även en massa tjatter och planering av framtida jobb. Det är nått som alltid sker när vi är med varrandra. Och för er som aldrig ha varit på Kundaliniyoga med Maria så har hon en prova på klass nästa vecka. Gå på den för det är en helt underbar upplevelse. Hon är gjord för att leda yoga med sin mjuka röst och helt galet bra pedagogisk. Man längtar alltid till nästa pass. Maria är den som står mig närmast förrutom Andreas och familjen. Vi har så roligt tillsamans och det är en vän som jag vet alltid finns vad som än händer. Vi har gått igenom mycke åren som vi känt varrandra, den häftigaste upplevelsen var nog våran resa till Thailand för där var platsen vi verkligen lärde känna varrandra.








Nää nu skall jag och min sambo klä på oss och fara iväg, ikväll far jag kanske och hälsar på Rebecka i Holmsund och skall tjattra som bara vi kan hahhaa, om man är van att jobba tillsamans typ varje dag och sen nu i 2 v ingenting så har man 2 veckor av tjatter att ta igen:-)

Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0