den 5 februari 2009

Nu kan jag andas ut Just för en stund sen så tackade vi ja till en 2:a i Högdalen. Det känns så otroligt skönt. Min underbara vän Lotta satte sig på tunnelbanan idag och åkte ut dit för att se om det var nått att kunna bo i och fotade åt oss, det kanske inte är dröm inredning och färger men det är tak över huvudet bra hyra och stort så vi är riktigt glada allihopa:-) Här kommer lite bilder på stället









Så nu börjar det bli verklighet detta. Jag far fre den 27 feb, åhhh herregud det är ju väldigt snart. Otroligt skönt att ha med sig 2 kompisar att dela denna resa och utb med mig. Börjar bli lite nervös. Annars idag så har jag varit som vanligt och jobbat med Ocab. Gjorde dock illa handleden idag så jag var tvungen att ställa in massagen som jag hade, och har rätt ont så jag hoppade över yogan med. Inte så roligt. Men det verkar som att imorgon är min sista dag på Ocab vilket känns lite tråkigt då jag har trivts väldigt bra där. Får skratta varje dag så magen gör ont och det är inte direkt vanligt att det sker dagligen. Men på mån är jag tillbaka till mitt vanliga jobb fram tills dess jag far till sthlm Nästa vecka har vi begravning för morfar....hmmm som sagt mycke blandade känslor inför det, men jag vet att han alltid finns med oss. Imorgon skall jag hem till Rebecka och käka middag, skulle igentligen dit förra helgen men då var jag tvungen att avboka och eftersom jag är utkickad från mitt eget hem då min sambo och min morbror skall ha filmkväll så passar det perfekt att ha en tjatter kväll med Becky:-) Hon den lilla busen gick och köpte hus igår, oj så avis jag är. Sen på lör skall jag till Strömsör till min söta Maria plus en massa andra av våra vänner och ha ett litet födelsedagskalas för henne. Är så glad att jag fick hem hennes present idag, otroligt besviken bara på att företaget hade misslyckats med en ganska viktig sak så nu måste jag ge en halvfärdig present men men det är tanken som räknas. Sen sön så far jag med min morbror och mormor till övik för att hjälpa dom att packa ner lite i läght, så att summera det hela så är det en ganska hektisk helg, plus att jag även skall till frissan på lör hahah

Nää nu skall jag strax göra natt, tusen tack söta Lotta för att du hjälpte oss med läght, du är underbar Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Elin

heeeej vännen :) kul å läsa om dej me :) men jag tappar nästan hakan när jag läser att du jobbar/jobbat på OCAB... vet du att jag åxå jobbat där... om det är Börje Rydenfalk som chefar där ?

pussen miss you tooo

2009-02-11 @ 14:07:09
URL: http://elinintheschweiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0