den 9 februari 2009

Vilken helg..... i fre efter jobbet for jag till Becky och åt middag såg lets dance, hon satt och fixade med min nya blogg i hur många timmar som helst men det ville ändå inte så som vi ville men vi är på god väg iallafall och slut resultatet kommer att bli kanon tusen tack vännen, jag fattar mig inte på alla koder och sånt men skall lära mig i framtiden.

Lördagen blev det inge sovmorron utan jag skulle till Lena på Hårizont för att klippa och slinga så allt grått försvinner och sen hem och hämta grejer till Marias kalas och sen direkt ut till Strömsör för att ordna inför kvällen. Vi blev 13 tjejer som myste i bagarstugan. Blir alltid djupa samtal och denna gång lite jobbigt för mig då det handlade om en nära person till mig men tack Jenny för att du gör som du gör visst är det jobbigt men jag är så glad att du har en gåva att dela med oss andra. Kom hem runt 0030 och var riktigt trött sen sön tidigt upp för att fara till övik och hjälpa mormor och kenne att packa ner i läght......snöstorm var det oxå.

Denna vecka blir en känslosam vecka. och helgen skall jag försöka umgås så mycket det bara går med min kärlek Andreas då vi inte har haft så mycke tid tillsamans siste tiden och snart skall man ju iväg i 2 månader oxå.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åh, så dum jag känner mig. Pratade ju med dig alldeles nyss på msn men inte frågade jag hur lördagen blev, och heller inte hur du blev i håret!!! Uppdatera mig:D



Ska ta i med hårdhandskarna på din blogg nästa gång, för den där rackarns bilden ska banne mig in!!!:P

2009-02-09 @ 17:02:29
URL: http://annarebeccapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0