den 15 juli 2009

Nu laddar vi inför Stora Nolia och hoppas på att många vill komma och rocka rockring ;-) Mycke planering och byggande inför detta och snart börjar övertiden på jobbet också så jag har för tillfället inge mycket att berätta...

Helgen som va så va jag i Skellefteå för att leverera 18 rockringar till ett gym och sen sov jag en natt hos Annika. Vi fick även fin besök av Danne :-) Åhh va jag tycker om er vännerna mina!! Sen spendera några timmar med Maalin:-)

Helgen som kommer nu skall jag äntligen få hem Carro och Hanna, gamla vänner till mig som numera bor i sthlm. Carro har gått och fyllt 30 så det skall vi fira på fre i hennes mors hus i Ivarsboda....längtar så mycket efter dom

Nu väntar duschen men först ett pass med rockringen

Puss och Kram

Maalin med rockisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0