den 17 juni 2009

Jag tycker det är så intressant att när man är inställd på att jobbveckan är en dag mindre så går just denna vecka så sakta hahahha fick lov att fågra brossan imorse när vi cyklade till jobbet om det var tors idag men icke det!!! Men imorrn är det sista jobb dagen för denna vecka

Midsommar firar vi som vanligt i Strömsör med dom bästa vännerna!!! Fullt hus och mycke barn kan det bli bättre än så??

Roligaste grejen idag var att min söta och underbara vän Anncha ringde mig idag och pratade på som hon alltid gör....ett tag in i samtalet så börjar jag förstå att nått inte stämde för hon pratade om ett barn som jag inte visste vem det var och frågade om lov ifall om hon fick äta en viss mat då var jag tvungen att fråga om hon verkligen visste vem hon hade ringt hahha hon skulle ringa till en annan Maria ett gott skratt fick vi och sen fick vi några min av uppdatering....

Här kommer några kort från förra midsommar

Puss och Kram








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0