den 2 juni 2009

Ja jag hade sätt fram emot att ha semester i fredags måndag tis och onsdag. Idag är det tisdag och jag sitter fortfarande och jobbar. Man kan ju säga att den lilla semestern sket sig totalt!!! Och det skulle bli den enda semestern som jag skulle få ha denna sommaren. Jaja inte så mycket att göra nått åt nu. Skall jobba klart allt ikväll så jag kan få vara ledig imorrn. Vi får se om det lyckas. Idag var vi på tryckeriet som gör våran broschyr och den blev riktigt bra. Han skulle även trycka våran web adress på 3 tröjor åt oss. Så nu skall det mesta vara fixat inför hälsans dag på lördag i Skellefteå. Betalade just deras faktura så nu är det bara att packa och sälja som fasen :-) Såg placeringen på minimässan och bordet brevid har jag min gamla skola medlefors och mitt emot har vi Janne Hallberg känns kul att ha bekanta i närheten. Synd bara att Hälsostudion med Danne står lite för långt bort, men man kan ju inte få allt :-) På fre skall jag få träffa Annika....saknar henne som bara den!!!! Hon har varit i Turkiet med sin dotter, mamma och några bekanta till dom, skall bli kul att få se bilder.

På måndag så sadlar man om och då är det snickarbyxor som gäller resterande av sommaren, då skall hela Nolia mässan byggas upp och där kommer jag och Maria jobba fram tills mässan börjar då sadlar vi om igen och skall ha en egen stoooooor monter, efter mässans slut så blir det snickarbyxor igen......ja som många av mina vänner säger att jag har jämt mycket att göra :-) Inte undra på att magen krånglar ibland, men kul har jag och företaget tar ju tid att bygga upp tur att Maria och jag är ett sånt suvveränt team.

Hahha letade på Vf efter artiklar om Stora Nolia mässan och där fanns det en mängd bilder på pappsen, här kommer en av dom

Sen hittade jag även en på mig och Maria när vi jobbade som snickare här är den

Nää tillbaka till jobbet, nu har jag roat mig länge nog

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0