den 4 juni 2009



Idag har jag tvingat ut min bror på stan för att hjälpa mig hitta en födelsedagspressent till min sambo!! Brossan fick även igår läght som han skall hyra i andra hand i sommar så först skall jag på banken sen en kopp kaffe hos Robin sen stan, och sen har vi lunch date men mammsen:-) Vilken lyx för henne att äta lunch med sina 2 barn hihihi.

Imorgon drar vi till Skellefteå!!Marias familj följer med vilket betyder att jag kan sitta och pussa på min favvo unge hela vägen i bilen vilket inte brukar vara så poppis av Neo hehehhe


Men första skall jag in på Nolia i em och hjälpa till med en möblering, min morbror var kort om folk så på med snickarbyxorna..........

Nää nu skall jag göra mig iordning så min bror inte behöver gå på stan och skämmas över syster yster

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0