den 7 juni 2009



Idag blir min bror 24 år gammal:-) GRATTIS GRATTIS GRATTIS Världens bästa bror!!!!!!

Igår stod vi på hälso mässan i Skellefteå, lite besökare men kanon trevliga utställare. Innan vi ens hade kört igång mässan så var det ett gym i Skellefteå som köpte in 10 rockringar till gymmet, så om man är intresserad av att prova ringen så finns dom numera på Friskvårds kompaniet:-)  Nu är det bara för resterande av gymmen ute i landet att förstå vilken kanon produkt det är. Världens bästa Danne stod med Hälsostudion, så nu har äntligen Maria fått träffa den omtalande vännen från Skellefteå. Tydligen hade dom stått och diskuterat hur bra jag är på att överdriva saker å ting hahhah....skall ni säga!!!!!

Har haft en kanon helg i Skellefteå, Fre så sov jag hos Annika och vi tjattrade som bara vi kan, fick även fin besök av Danne en snabbis.....va och kollade på en sommarstuga som Annika var lite sugen på. Kanon mysig!!!

Maria W har äntligen investerat i ett par MBT skor nu, hon köpte dom av Janne på mässan. Det är verkligen en investering, har haft mina i ett år nu och jag är så nöjd med dom. Är dock sugen på ballerina varianten vi få se hur det blir med det. Har ju faktist köpt hus nu och dit lär ju pengarna läggas. Helt roligt galet, jag är hus ägare nu :-) Var och kollade på tapeter och golv idag med strandgren och Ewe.....oj vilka beslut som skall tas. Tur att Nolia mässan går i Umeå iår, kanske kan göra oss några fynd där.

Nää nu skall jag fara och handla inför veckan, börjar ju jobba som snickare imorrn så då är det bara och ladda upp med matlåder och dylikt

Puss pch Kram och Grattis lille bror igen

Kommentarer
Postat av: Stigge

Så skönt att träffa dej .. Dock lite lång mellan gångerna ..:)



Jobba inte ihjäl dej i veckan .. Å vi ses till Nolia ..Om vi inte hunnit träffas före de vill säga ..:)

Puss å kram !

2009-06-07 @ 21:01:28
URL: http://stiglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0