den 8 juni 2009

Första dagen gjord som snickare på Nolia. Känns i kroppen.....men vi har ett helt underbart gäng som jobbar i sommar så det kommer nog att gå galant!

Just suttit och kollat på en underbar tjejs hemsida som säljer unika och ekologiska yogakläder. Hon kommer till stora nolia i aug och jag och Maria skall beställa våra arbets kläder där så jag har suttit och drömt mig bort ett tag :-) Gå in på stoltbyanna och njut. Jag skall klicka i kundkorgen nån dag så vi får hem lite vackra kläder.

Har även hunnit mig ut och sprungit i skogen följt av ett pass i rockringen. Tog den tunga idag för att kolla skillnaden och oj det var skillnad. Förstår att man skall vara vältränad för den :-) Tur att jag är det hahah....

Skall ta mig en kopp te nu och ladda inför morgondagen....

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Stigge

Man ska först å främst kunna Rocka ..;)

2009-06-09 @ 16:49:51
URL: http://stiglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0