den 12 mars 2009

Ja då är man hemma i Umeå igen outbildad och sjuk. Känns faktist riktigt jobbigt men som min visa mor säger hälsan går före allt och i detta fall blev det verkligen så. Magen min har totalt pajat ihop, och jag tror att det blev för mycke helt enkelt för mig. Sen i Dec så har vi varit oroliga över morfar fram tills han gick bort sen var det tid att sörja han, samtidigt så var jag tvungen att ta beslut om jag skulle gå utbildningen, hitta läght i sthlm, och samtidigt jobba på mitt vanliga jobb. Få i hop vardagen. Och sen kommer jag ner till sthlm och utb är så pass intensiv att tillslut så kraschade jag ihop.

Nu är jag hemma iallafall och försöker få tillbaka mig själv. Märker att jag är extremt känslig för stress och glömmer mycket och lätt. Så nu tar jag daga för dag och försöker bara hitta tillbaka till mig. Tyvärr så måste man fajtas med försäkringskassan samtidigt vilket är ett stressmoment bara det, men men det blir vad det blir.....måste hitta jobb ganska snart igen....så passa p att boka massage vetja :-)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Daniel

Klart de blir bra bara du inte kommer under Påsken för då e ju jag GONE !!! ... Jo jag såg att du var på väg hem.... Tråkigt ... Men thats Life.. Allting här i livet e ju inte roligt ...;) Bara nästan ...;)

Eller iallafall om man heter Daniel ..Eller lever med honom .. Då e livet TOK skoj ... Skrattar nästan hela tiden ..:)



Nä ... Dags för tredje perioden ... Hörs snart .. Lot of LOVE ... Kram

2009-03-12 @ 20:31:29
URL: http://stiglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0