den 17 mars 2009

Ja en sak är säkert att när man är sjukskriven så hinner man fundera och tänka mycket. Och det är verkligen på gott och ont ;-) Att inte kunna göra klart utbildningen som jag så länge ha velat är nått riktigt jobbigt för mig att acceptera, men som min fina vän Danne sa, nu är det bara att köra vidare!! Och det måste jag verkligen försöka göra. För jag har förmåga att annars grubbla över detta lite för länge och tiden jag gör det får jag ju aldrig igen. Hmmm.

Nu är det fokus på mig själv. Måste hitta tilllbaka till den livsgnistan jag alltid har haft och får göra det bästa av det hela. Men först att bli frisk och bara få vara ett tag.

Har suttit och kollat på kort på datorn, och när korten från skolan i skellefteå kommer så kan jag sitte i timmar och bara drömma mig tillbaka för det var verkligen det roligaste och jobbigaste tiden i mitt liv, och om man nån gång skulle få vrida tillbaka tiden så skulle det vara för att göra om det året med samma underbara vänner och lärare. Eller varför inte få gå ett till år. Här kommer en massa bilder från förr

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint du skrivit ....Puss

2009-03-18 @ 21:05:46
Postat av: Stigge

de var ju jag då ....

2009-03-18 @ 21:06:18
URL: http://stiglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0