den 20 mars 2009

Efter att ha fått vara hos en läkare där man satt och blev utfrågad i en timme om en jäkla massa grejer kändes nästan som att hon ville få fram att jag är jätte deprimerad och sen klämde lite på mig, sen skickad till att bli tagen på en massa blod och till saken hör att jag är jäkligt sprut rädd och sen lite annat så såg jag till att vi blev bjuden på mat i Strömsör ikväll hos våra allra bästa vänner så jag bara kan vara och busa med Neo och då blir jag på topp humör igen .-)

Så nu sitter jag och väntar på att mannen skall ha jobbat klart så jag kan skicka han snabbt in i duschen så vi kan bege oss snabbt ut till himelriket!!!

ha en underbar helg

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0