den 26 mars 2009

Sitter för tillfället och budar på 2 krämer åt mamma på tradera. Mamma har blivit tradera galet med min hjälp hahahah. Samtidigt föröker jag göra mig i ordning för om 20 min skall Maria komma och då skall vi på ett kundbesök i obbola. Sen ett lunch möte med min far. Vi har fått i uppdrag at på stora nolia ha ansvar för den nya satsningen inom hälsa och välmående, vilket betyder att vi skall sälja in ett ganska stort område och sen fixa allt som skall fixas. Måste säga att det är nog det roligaste jag har gjort på länge. Intressant jobb och det krävs mycke mer än vad man trodde men det blir en riktig utmaning. Nästa vecka måste jag se till att pallra mig upp till Skellefteå för jag har några där jag skall ha möte med om mässan. Näää nu måste jag tillbaka till tradera världen så mamma får sina krämer :-)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0