den 28 mars 2009

Dagen före min mammas födelsedag så därför for vi till stan efter vi vaknat och inhandlade hennes paket. Sen handlade jag även nått att äta ikväll då Andreas har 10 års klass återträff ikväll. Så nu kan jag frossa i sånt han inte gillar så jag skall steka haloumiost äta de med vitkålsallad och klyft potatis och en avokado. Så jäkla gott!!! Körde just andreas och strandgren  till Toumas på förfest och sen tog jag mig en springtur i skogen. Nu skall jag köra lite styrka här hemma och sen bara mysa hela kvällen med massa tjej filmer. Ibland är det bara så skönt att vara helt själv!!!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Stigge

han e alltså 83á....

Coolt ....Min kompis tjej var på de i umeå i lördags åxå...:)

2009-03-29 @ 21:51:40
URL: http://stiglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0