den 30 mars 2009

Har varit otroligt duktigt tycker jag som var ute och sprang i 40 min ikväll hahah, pgr av mina magproblem så måste jag ändra min livsstil lite och komma tillbaka till tiden då jag tränade som mest :-)

Annars så är Jag och Maria är i full planering inför framtiden. Vi sitter på dagarna på Nolia och ordnar och säljer in montrar till den nya satsningen på Stora Nolia Hälsa och välmående och det har jag och Maria ansvar över. Väldigt intressant och lärorikt måste jag säga. Det betyder att på Ons skall jag till Skellefteå och ha några kundbesök. Ett av stoppen blir på min gamla skola Medlefors folkhögskola. Det är hälsa och välmående för mig

Skall träffa rektorn och förhoppningsvis få dom att ställa ut på mässan. Sen skall jag äta lunch med min lärare och underbara vän Anncha


Efter det några möten till sen skall jag våldgästa Familjen Wikström - Svanborg. Har lägtat så efter dom och deras underbara ungar som jag bara älskar så mycke


Sen bär det iväg hem till Annika och hennes dotter Tilda och dit kommer även Danne. Oj vad jag har saknat dom känns så kul att ha en kväll med uppdateringar och skratt.


Och natten spenderar jag på Annikas soffa. Sen tors morgon beger jag mig hemmåt igen för fortsatt jobb. Jag och Maria har mycket att planera och jag tror det kommer att bli så bra med allt vi tänkt oss.

Imorgon kommer även Maria Macke och Neo och äter Tacos här. Vi försöker att äta hos varran så ofta det går. Det är så mysigt!!!!

Men nu väntar sängen för imorgon är det jobb och förshoppningsvis skall vi få lyssna på en föreläsning med Nisse Simonsson. Hans föreläsningar är som en storslagen show och man skrattar tills magen inte orkar med. Min morfar innan han gick bort va på många av hans föreläsningar och levde efter mycket av vad han sa. Morfars planer var att kunna lyssna på denna i Umeå imorrn men han får lyssna ifrån där han är nu. Och det vet jag att han kommer att göra

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0