den 20 maj 2009

Idag blir Maalin 31 år!!!! Grattis söta vän och hoppas du får världens bästa dag, jag snodde en bild från hennes facebook så ni får se hur otroligt vacker detta födelsedagsbarn är!!! Miss you and love you!!


Och en till sak att vara glad för är att idag så blev vårat domännamn klart, så nu är det köpt och våran underbara micke i skellefteå sitter nu och gör hemsidan :-) men inom kort framtid kommer ni att kunna gå in på www.mariakan.nu
Just nu är den under uppbyggnad, men nu när det är bestämt har vi kunnat beställa bildekal och visitkort så förhoppningsvis så har vi fått det tills hälsans dag den 6 juni i skellefteå. Då tycker jag att ni kommer och rockar rockring med oss och vila lite på spikmattan

Nu skall jag strax till optikern. Dom tyckte att 3 år mellan gångerna var alldelens för lång tid. Sen har vi bjudit in oss själva på Lodjurs för mat :-) Skall man äta god mat skall man hem till mina föräldrar.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Stigge

De var ett coolt namn ..:)

Hoppas allt e super BÄST !!

2009-05-21 @ 19:46:51
URL: http://stiglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0