den 21 maj 2009

Första ordentligt  lediga dagen på länge.... Vi sov länge och sen for Andreas med min far och köpte flytvästar till båten, och när dom gjorde det så passade jag på att fara ut och springa och sen köra ett pass med rockringen.

Sen cyklade hela familjen till brossans match.

 Skäms över att säga att det var första matchen denna säsong som jag har kollat på, och det var tyvärr inte den mest intressanta så jag for ett tag innan den var slut och passade på att handla inför att jag skulle baka lite snickers kakor


God mat på Lodjurs blev det, pappa gjorde lax pasta och sen cyklade vi hem, jag bakade och vi såg på bonde söker fru och nu är det snart godnatt för vi skall till övik på mässa imorgon.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0