den 26 maj 2009

Nu har vi börjat ladda inför att stå på hälsans dag i skellefteå. Broschyrer skall tryckas och jag inväntar en leverans på spikmattor....
.dock måste jag göra en ny beställning då dom flesta redan är sålda innan vi ens har fått dom. Det är bra affärer hahah

Sen så skall det rockas där så bilen skall fyllas med ringar och Skellefteå skall få en ny upplevelse
Jag älskar verkligen denna bild, den speglar verkligen mig och min bästa Maria. Och roligt hade vi när vi tog den oxå.

Idag har jag varit ute i Strömsör hos Maria och vi har jobbat både med Nolia och hemsidan och imorrn skall vi förhoppningsvis träffa mannen som hjälper oss med sidan.

Söta EvelinaCreative Lounge skall hjälpa oss att göra en loggotype för tydligen behöver man det, alla frågar oss om det och jag och Maria ser ut som frågetecken när det kommer på tal. Tur att man har sånna fina människor vid sin sida som vet hur man gör sånt.

Nu skall jag ner till tvättstugan och ta upp tvätten, skönt att ha det gjort....

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Stigge

Ladda på du ..:)

Å absolut så var hon de ...:)

2009-05-27 @ 06:42:20
URL: http://stiglund.blogg.se/
Postat av: stigge

mäh. .. .. Hur kan du tro de !

2009-05-27 @ 11:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0