den 28 maj 2009

Ja ännu en dag har passerat, idag har vi fått sålt 7 rockringar :-) Äntligen börjar folk fatta hur bra produkt det är. På Vårruset så har verum ett tält där folk får prova ringen, vilket är kanon bra, för det är när man provar den man fattar hur otroligt bra produkt det är.

Ikväll så har jag varit och hälsat på söta Becky i deras nya hus i Obbola, man blir otroligt avis att lill tjoppan är hus ägare ( hon är typ 8 år yngre än mig)kanon fint har dom fått och det var jäkligt mysigt. Micke hennes sambo tyckte dock inte att vi skulle öppna såpbubbel paketet som skulle vara till några barn, men det gjorde vi så vi satt och fikade i trädgården och blåste såpbubblor :-) Lovar vännen att komma ofta nu.

Imorgon tar jag en semester dag även mån och tis då jag inte är ledigt nått i sommar så 3 dagar tycker jag att jag är värd. Kl 11 imorrn skall jag och Andreas till banken för att få ett lånelöfte så det är klart tills budgivningen för huset blir av.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0