den 7 maj 2009

Hahahha har fått klagomål på att jag skriver för lite och att jag har ett tråkigt firma namn av min fina vän Danne. Jobbar typ dygnet runt så jag har inte hunnit skriva och mitt firma namn har jag inte bestämt än så därför går det under mitt namn hahahh kostar ju 1000 kr att regga på bolagsverket så jag vill hitta ett namn som jag verkligen trivs med och kan stå för det innan jag gör nått så fram tills dess går mitt företag under firma Maria Olofsson så det så ;-)

Nu håller jag på att packa bilen med rockisar och skall på ett möte på Nolia sen bär det av till Skellefteå för leverans av ringarna sen till Annika på Skråmträskvägen. Fick just ett sms där jag skulla ha med mig träningsskor så vi kunde ta en lååååång prommis. Så skönt det skall bli. Skall bli kul och se ifall Danne kommer förbi och säger hej eller om han "glömmer bort det".......om det blir det sista så får vi fara till han och väldgästa.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Stigge

Jag glömmer aldrig nåt ...;)

2009-05-07 @ 19:34:00
URL: http://stiglund.blogg.se/
Postat av: Stigge

Nu ska vi inte vara så att vi tar allt på orden jag säger ...

Men de vart faktiskt ändrat i sista sekund tyvärr... Så ja fick ju offra mej å fara dit .. Å den ena som jag lovat att jag skulle komma var ju FAN inte där ...

Å Bålen Den e GRYM ...;)

2009-05-07 @ 23:18:23
URL: http://stiglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0