Dålig på att uppdatera....

.....ringde min kära vän Danne och sa till mig idag :-) hmmmm ja jag vet att det nog är så men jag har inte tagit mig tiden till att skriva då jag inte vet vad jag skall skriva.

Igår var jcg och Wikström i Piteå hela dagen och jobbade, det blev inte riktigt som vi hade planerat men men man lär sig nånting varje dag :-)

Idag har jag varit på min favvo färg handlare Colorama här i Umeå och inhandlat fond tapeterna och färgen till vardagsrummet, så imorgon skall jag måla 3 väggar och sen invänta tills pappa kan komma och hjälpa mig med fondväggen. Sen är det bara golvet och listerna som måste inhandlas sen är det rummet klart, då behövs det bara klickas in en soffa i kundkorgen hahahha

Imorgon och på fredag hävdar min kära sambo att han har tagit ledigt, jag kan säga att jag synar det då det inte finns nån som är så dålig på att vara ledig som han. Han har sån arbetsmoral att han jämt finns på jobbet, detta år tror jag han tog 2½ v semester och han hade som mål att vara ledig 5 v. Om jag vaknar imorgon och han är hemma då är det kors i taket :-)

Nu skall jag gå å ringa min underbara vän Annika i Skellefteå vi har försökt hitta tid att prata länge nu och eftersom jag vet att hon inte har sin dotter några dagar och jag är ensam hemma så då borde ju tiden finnas:-)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0