Nu är julen nära

det märkte jag idag när jag tänkte vara smart och vecko handla idag på Maxi, fick kämpa för att få en parkeringsplats, nu är alla stressade människor ute och inhandlar julklappar phuuu

Jag och Andreas var jätte duktiga igår och öppnade öppningen till vardagsrummet helt själva, dock tvingade vi hit Macke lite senare innan vi tog bort regeln som håller upp den bärande väggen men eftersom vi bara öppnade ca 40 cm så gick det galant. Så nu hålelr Andreas på att gömma kablar i väggen så att inget ligger framme, vilken lyx att ha en elektriker till sambo måste jag erkänna, han är den bästa :-)

Nu skall jag strax få måla första varvet och det andra imorgon och sen skall jag och pappsen tapetsera den sista väggen, sen på tis inhandlar vi golv och lister och kanske en soffa så om inte allt för långt bort så är ett till rum klart att bocka av i listan att göra :-)

På Tisdag skall jag även på informations möte på det nya jobbet, även utprovning av arbetskläder bara en vecka kvar tills man börjar jobba....nu springer tiden fort fram känner jag, men ett otroligt glädjande samtal fick jag idag av min älskade och bästa bror han och Lina kommer hem och firar jul.....fan va jag längtar efter dom

Nää nu skall jag göra ett sista ryck

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0