Om ni tycker....

....det är lite uppdaterat så är det en sån period just nu, vi har fått reda på att skadan i väggen som vi upptäckte var ganska mycke värre än vad vi trodde och att detta måste göras upp med oss och förra ägarna så det är lite ovisst just nu phuuuu.....sen på tisdag så far jag till sthlm för utbildning till det nya jobbet hela veckan, får komma hem på helgen och sen far jag en vecka till så nu börjar det bli ett fullspäckat schema....

Macke är här just nu och hjälper Andreas att lägga det nya golvet i vardagsrummet så när det är listat och klart så kommer bilder jag lovar. Skall beställa en ny soffa på måndag med, även måste jag komma ihåg att ta kort i automat för det skall vi ha med oss på tisdag så vi får våra passer kort.

Nu skall jag göra ett ryck och diska bort...

Puss och Kram och trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Stigge

Att du inte tagit reda på mitt nummer e ILLA!!!

2009-12-01 @ 09:22:04
URL: http://stiglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0