Smärta på högsta nivå

Hade igår en riktig nära döden upplevelse, Bikramyoga är orsaken till detta.

Jag och Maria har i helgen varit på allt för hälsan mässan i Älvsjö Stockholm. Där har vi gått och fått inspiration och fått kontakt med många nya företag.

Vi hade även som mål att hinna med att prova på Bikramyoga och hade tänkt oss detta på fredags kvällen med pga att mässan var så stor så han vi inte med detta, så istället tänkte vi att kl 9 på söndagsmorgonen skulle det ske, så vi ställde kl på 7 för att hinna äta lite och sen hitta oss till studion, men vi vaknade just innan kl 8 irritation steg och även frustation då vi kände att vi inte skulle hinna, men tillslut så slängde vi i oss lite örter och ett äpple och tog en taxi. Upplevelsen bara genom att komma genom dörren till studion insåg jag att detta skulle sluta illa hahah, Bikram yoga görs nämligen i en uppvämd studio på 40 grader och HÖG luftfuktighet. Har Aldrig i hela mitt liv svettats på detta sätt och när en timme av det 90 långa passet hade gått var jag tvungen att sätta mig ner ett tag. Snacka om att det snurrade i skallen, men jag kans samtidigt säga att jag har aldrig varit på ett sånt roligt pass där man verkligen känner att det ger nått. Önskar verkligen att detta fanns i Umeå. Men jag kan säga att träningsvärken idag är nått jag aldrig kännt tidigare, det ilar genom hela kroppen.

Helgen kan jag sammanfatta med total succe:-)

Puss och Kram

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0