Dumma blogg

Har försökt uppdatera några gånger med lång text men av nån anledning försvinner det bara när jag klickar på publicera och all text borta så nu blir det bara en kort uppdatering

Pappsen och mammsen kommer ikväll och äter middag med oss och sen skall pappsen hjälpa till och tapetsera sovrummet. Sen är det bara listning och lägga golv kvar och det får vi hjälp av macke imorgon med. Vad skulle man göra utan sin familj och vänner......bli tokig och jobba ihjäl sig kanske :-) Är väldigt glad över att jag har den bästa familjen och vännerna

Sen är det bara och städa och flytta upp och kanske till och med får börja ta av sig skorna när man går in i huset hahaha bara det ni är en underbar känsla må jag säga. Har ännu inte hittat kabeln till kameran men jag hoppas på att få bjuda på bilder i helgen iallafall....

Nu skall vi fara och inhandla lite grejer och förbereda inför kvällen

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0