Flytt

Igår fick vi nyckeln till vårat hus....så om det blir lite tomt med inlägg ett tag framöver så beror det på att vi har häcken full med renoveringar nu hihihi men jag kommer att lägga ut före och efterbilder under tidens gång..

Gick förresten in på Vf nät tidning idag och där är det ett repotage om min gamla skola, dom hade intervjua min gamla lärare Micke Rhenberg.......vilken underbar lärare det är sjuk humor och galen som få precis i min smak hahah ni hittar repotaget här

Nu skall vi packa bilen full och börja dagens köra över grejer till huset.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Jennike

Hej, nu har jag hittat till dej!:) Vilken lycka att få flytta in i huset nu, skönt att komma ut på landet! Spännande att få börja renovera...det gäller ju bara att begränsa sej;)så att man orkar.

Många Kramar

2009-10-01 @ 11:53:45
URL: http://jenkepenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0