Nolia

Nu är det helt klart för mig och Maria och Nolia.....hmmm nu kanske ni undrar vad jag menar med det..... Vi fick förlängt att utveckla Hälsa och Välmående på Stora Nolia mässan som går i Piteå i Aug. Känns som en riktigt utmaning för nu är det som på riktigt med lön och allt........eftersom vi är 2 pers på en tjänst så handlar det inte om en stor tjänst men det är en tjänst som verkligen känns så kul och rätt. Nästa tors så far vi till Piteå för att kolla på lokalerna och sen första helgen i nov sätter vi oss på ett plan till stockholm för att få insperation på mässan allt för hälsan. Sen så körs allt igång :-)

Annars så kör vi på här hemma i huset. Vi föröker ta beslu hur vi vill göra på nereplan, Andreas har blivit inryckt på jobbet idag på tors och fre så jag passar även på att boka upp lite jobb så ikväll och imorgon skall jag fara och massera.

Näää nu skall jag hem till Wikström och jobba lite

Puss och Kram på er


Kommentarer
Postat av: Jennike

Va kul att ni fick jobbet, att få jobba med det man brinner för är en gåva!

Vilken underbar bild:) Kram

2009-10-23 @ 16:23:38
URL: http://jenkepenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0